vnnu بزرگترین سایت کسب درامد

چیست وننو ?
وننو اولین سایت ایرانی است با هدف کمک به اقتصاد کشور بوجود آمده است. امروزه بازاریابی یک کار تخصصی است. بهترین کالا و یا خدمات شانس کمی برای برنده شدن بدون بازاریابی موفق دارند.
با وننو نگرانی شما به حداقل میرسد.با وننو شما می توانید بیشتر بروی تولید و یا سرویس خود تمرکز کنید
ما شما را مستقیما با مصرف کنندگان عزیز ارتباط می دهیم.

چرا وننو را انتخاب کنیم ?
خودتان خدمات ما را مقایسه کنید
* ما هرزنامه نمی فرستیم که ابروی شرکت شما به خطر بیافتد. تمامی اعضای سایت با دریافت ایمیل تبلیغاتی ما موافق هستند.
* تبلیغات شما عملا رایگان نمایش داده می شود. عضوهای وننو هیچ اجباری برای کلیک ندارند. بنابراین نه شما هزینه ای می پردازید و نه ما هزینه ترافیک بدون نتیجه
* تنها علاقه به محصول شما باعث می شود عضوهای وننو روی تبلیغ شما در ایمیل کلیک کنند. کسانی که محصول و یا خدمات شما را طالبند و شما هم به طور طبیعی دنبال مشتری واقعی کالای خود هستید. در این صورت شما هزینه تبلیغ را به کلیک می پردازید و ما قسمتی از هزینه را به تمامی عضوها می دهیم . بدین ترتیب هم شما به مشتری خود رسیده اید و هم مشتری به کالا و یا سرویس مورد نظر و ما هم این وسط احساس می کنیم مفید واقع شده ایم


چرا تبلیغ در وننو بهترین و کارا ترین است ؟
* شما محدود به چند نوشته و یا فضای محدود نیستید.چیزی که امروزه دارای اهمیت است اطلاعات است.
شما می توانید اطلاعات و دلایل کافی برای محصول و یا سرویس خود در ایمیل بدهید.
* مزایای دیگر اگهی با ایمیل این است که محدود به کلیک و یا دامنه و زمان نیست. اگهی محصول شما تا زمانی که دارای جذابیت است در ایمیل بیننده باقی می ماند و این خود تبلیغی موفق است چرا که شما در قلب بیننده جا باز کرده اید
* ما تا زمانی می توانیم وجود داشته باشیم که تولید کننده و مصرف کننده را راضی نگه داریم. بنابراین ما تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا تجارت شما بهتر شود و اعضای سایت ایمیل هایی با کیفیت بالا دریافت کنند
*در وننو نمایش اگهی و یا فرستادن اگهی رایگان است و محدود به زمان نیست و شما فقط بابت کلیک افراد علاقمند به کالا و یا خدمات شما هزینه می پردازید.

ما اگهی شما را به افرادی ایمیل می کنیم که خواهان محصول و یا سرویس شما هستند
بله این حقیقت دارد. ما می دانیم فرستادن اگهی به افراد غیر علاقمند فایده ای ندارد و معنی ان اتلاف ترافیک برای وننو و نهایتا اعضا و یا اگهی دهنده ناراضی است .با توجه به علایق و اطلاعات اعضا اگهی شما می تواند به افراد خاصی ارسال شود و به افرادی که به کالاو یا سرویس شما احتیاجی ندارند فرستاده نشود. مثلا اگر شما محصولاتی در رابطه با موبایل دارید می توانید اگهی خود را فقط به افرادی که به موبایل علاقه دارند بفرستید. البته وننو پیشنهادات مفید را به شما خواهد داد. چون ما می خواهیم اگهی شما بدست کسانی برسد که به محصول شما علاقه دارند و بدین ترتیب هزینه های سایت از روی کلیک افراد علاقه مند پرداخت شود و شما دقیقا به مشتری واقعی برسید.

آیا اگهی فقط برای شرکتها و موسسات بزرگ مناسب است ؟
اگهی برای هر شغلی مناسب است. موسسات بزرگ هم روزی کوچک بودند . فرض کنید شما دارای یک مغازه ساندویچی هستید. به نظر شما اگر فقط به ساکنان شهر خود یک ایمیل مربوط به همبرگر مخصوص خود بدهید که با فرمول جدید شما درست شده است. چقدر مشتری از شهر شما برای خوردن همبرگر جدید روانه فروشگاه شما خواهد شد.می بینید که اگهی از طریق ایمیل واقعا موثر است . باقی بستگی به کیفیت واقعی همبرگر شما دارد !! تصور کنید که تخفیف خاصی هم در نظر بگیرید ؟ البته این فقط یک مثال کوچک است و در همه به تبلیغات نیاز دارند حتی شما !! یاداوری می کنیم اگهی در وننو متفاوت و جدید است و تجارت شما را در هر مرحله ای که باشد دگرگون می کند.

اگهی از طریق ایمیل چقدر ارزش دارد ؟
هیچ کس به ایمیل توجه نمی کند مهم محتوی ایمیل است که ارزش ایمیل را معلوم می کند و محتوی ایمیل در صورتی دارای ارزش است که به دست نیاز مند واقعی ان برسد. . ما با شما موافق هستیم هزرنامه دارای ارزش نیست و نمای تجارت شما را خدشه دار می کند .حرفه ما این است که اطلاعات کامل از محصول شما به فرد نیازمندی بدهیم که خود موافق با دریافت این اطلاعات است.

وننو ارزانترین و با صرفه ترین سیستم تبلیغاتی است.
اگر تاکنون بخاطر هزینه و ترس از عدم سوددهی و حتی بازگشت هزینه با دید منفی به تبلیغات نگریسته اید . با وننو همیشه احساس پیروزی خواهید داشت.
سرویس اگهی وننو ارزانترین و کارا ترین است . محدود به زمان و مکان نیست. انعتاف پذیر و مناسب همه است.

از کجا باید شروع کنم ؟
اولین مرحله تماس با ما و دادن اطلاعاتی در مورد فعالیت شما است. سپس با استفاده از تجربه و تجزیه و تحلیل ما با شما تماس می گیریم و پیشنهادات خود را ارائه می دهیم. مرحله بعدی ساده است: این شما و این دنیای مشتری . موفق باشید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد