اطلاعیه ی مهم

با سلام خدمت شما دوستان
بی مقدمه میرم سر اصل مطلب.
چند سالی هست که من به کسب درآمد از اینترنت مشغولم و تجربیات زیادی را کسب کردم و حالا به این نتیجه رسیدم که یه دست صدا نداره.
هدفم از این پست اینه که تعدادی از وبمسترها و افرادی که چند سالی هست که به کسب درآمد از اینترنت مشغولن جمع کنم و با هم به زدن یه سایت یا فروم یا سایت کسب درآمد و....

بپردازیم(چه خارجی چه ایرانی).البته ممکن که این ایده به نظرتون کمی نشدنی باشه منظورم اینه که حتما با این بی اعتمادیی که تو ایران همه به هم دارن پیشه خودتون فکر کنید که

نشه یه کار گروهی انجام داد ولی دوستان چاره ای جز اعتماد به همدیگرو نداریم یکنفره نمیگم نمیشه ولی خیلی سخته.
ما خودمون تو همین ایران سایت های زیادی داریم که واقعا فوق العاده هستن از جمله p30world , نیک صالحی ,... که آمار های بازدید واقعا بالایی دارن (بیش از 100000 بازدید

در روز). فکر نمی کنید که این موفقیت به کمک یه گروه خوب بدس آمده؟ و تمام این سایت ها از اول که این قدر شناخته شده و موفق نبودن و از یه جایی شروع کردن. فکر

میکنم حالا نوبت ما هست که شروع کنیم و مطمئنم که حتما یه روزی به چنین موفقیتی و یا حتی بیش از این خواهیم رسید اگر گروه خوبی باشیم.
حالا لطفا کسانی که مایل به همکاری هستن و یا اینکه ایده ای دارن در مورد اینکه چه جوری شروع کنیم و چه چیزی رو شروع کنیم در قسمت نظرات comment بزارن.
اگه کسی سوال یا پیشنهادی داره که بقیه یا خودم بتونیم جوابش رو بدیم در قسمت نظرات بنویسه تا جوابش داده بشه.
خواهش می کنم جواب و سوال هر دو در بخش نظرات باشه تا همه بتونن ازش استفاده کنن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد